Tag Archives: Fathy Farid

مصر جابت ستات لازم يعيشوا بكرامة .. في بلدنا بالمصري

مصر ولادة بصحيح.. ويا زين ما خلفت من ستات جدعان وبنات بلد يساووا تقلهم دهب وياقوت ومرجان.. قطع الايد اللي تتمد عليهم او تمس شعرة منهم.. وقطع اللسان اللي يطول عليهم بكلمة كدة ولا كدة.. و ما عاش ولا كان اللي ييجي عليهم او على حقهم في عيشة حرة كريمة في البلد ديه تليق بمقامهم.. وقال على راي المثل: صاحب … Continue reading

Posted in Videos | Tagged , , , | Comments Off on مصر جابت ستات لازم يعيشوا بكرامة .. في بلدنا بالمصري