Sexual harassment against women

Ibrahim Issa T.v show focus on the sexual harassment against women in public places

This entry was posted in Videos and tagged , , . Bookmark the permalink.

Related stories

  • Women in the World 2012 Women World Leaders

    July 14, 2013  |  0 comments

    Without political power, women can’t make giant strides for the advancement of women that are needed. Watch as women who hold current political positions explain why it’s absolutely crucial for women to hold political office.

  • مصر جابت ستات لازم يعيشوا بكرامة .. في بلدنا بالمصري

    October 3, 2012  |  0 comments

    مصر ولادة بصحيح.. ويا زين ما خلفت من ستات جدعان وبنات بلد يساووا تقلهم دهب وياقوت ومرجان.. قطع الايد اللي تتمد عليهم او تمس شعرة منهم.. وقطع اللسان اللي يطول عليهم بكلمة كدة ولا كدة.. و ما عاش ولا كان اللي ييجي عليهم او على حقهم في عيشة حرة كريمة في البلد ديه تليق بمقامهم.. وقال على راي المثل: صاحب … Continue reading

  • آخر النهار: مواجهة ظاهرة التحرش في مصر

    September 7, 2012  |  0 comments

    تقديم محمود سعد ، ضيوف حلقة اليوم دينا حسين منسق حملة ( نفسي) لمواجهة التحرش ، إيزيس خليل مدونة وناشطة – دينا حسين: هناك تقاعص من أجهزة الأمن ضد هذه الظاهرة ، وزير الأمن لم يصدر أي تقرير حول هذه الظاهرة، نطالب بوجود أمناء شرطة لتطبيق غرامة فورية للمتحرش بالأضافة للمساعدة في القبض على هذا الشخص ، إيزيس خليل : … Continue reading

Leave a Reply