Tag Archives: Dina Hussain

مصر جابت ستات لازم يعيشوا بكرامة .. في بلدنا بالمصري

مصر ولادة بصحيح.. ويا زين ما خلفت من ستات جدعان وبنات بلد يساووا تقلهم دهب وياقوت ومرجان.. قطع الايد اللي تتمد عليهم او تمس شعرة منهم.. وقطع اللسان اللي يطول عليهم بكلمة كدة ولا كدة.. و ما عاش ولا كان اللي ييجي عليهم او على حقهم في عيشة حرة كريمة في البلد ديه تليق بمقامهم.. وقال على راي المثل: صاحب … Continue reading

Posted in Videos | Tagged , , , | Leave a comment

شهيدة التحرش والجناة هاربين ومديرأمن أسيوط :هنعملكم إيه

Posted in Videos | Tagged , | Leave a comment

آخر النهار: مواجهة ظاهرة التحرش في مصر

تقديم محمود سعد ، ضيوف حلقة اليوم دينا حسين منسق حملة ( نفسي) لمواجهة التحرش ، إيزيس خليل مدونة وناشطة – دينا حسين: هناك تقاعص من أجهزة الأمن ضد هذه الظاهرة ، وزير الأمن لم يصدر أي تقرير حول هذه الظاهرة، نطالب بوجود أمناء شرطة لتطبيق غرامة فورية للمتحرش بالأضافة للمساعدة في القبض على هذا الشخص ، إيزيس خليل : … Continue reading

Posted in Videos | Tagged , , | Leave a comment